Det är såna som du som ger online dating dåligt rykte.


Jag besöker hans profil. Skriver inget då han inte är av intresse.

Kille 44 år: Tack för besöket! Välkommen åter :)
Jag: händer säkert nån gång... särskilt om du byter profilbild
Han: Gillar du inte min profilbild?
Jag: jodå den är jättefin
Han: Tack :) du är väldigt fin! :) Vad gör du när du inte chattar med stiliga främlingar på HP?
Jag: men du .. vi är ingen match.. vi går inte bra ihop..
jag tycker inte om barn, hatar barn mer eller mindre
jag vill helst inte ha vänner som är troende heller...
tyvärr vi matchar inte.. man kan tycka att folk ser bra ut för det men det betyder ju inte att man funkar ihop...du får ha det bra, hej

Han: Du har helt rätt! Vi matchar inte. Lycka till!
Jag: Synd att du inte kunde se det från början men jag antar att du inte läste något om mig ytan bara kollade på bilderna.
Han: Det stämmer. Jag läste inte din profil. Såg bara din profilbild och skrev. Om du tyckte att vi inte var någon match så kunde du låtit bli att svara. Ha det gott!
Jag: jag tyckte jag ändå var rätt snabbt på att avstyra det
trodde du först skulle sluta skriva då jag bara hade trista svar
Han: Ja du var snabb!
Det är bra att du inte gillar barn.
Det är inte dem du ska dejta.
Hur som helst; hoppas du hittar din match :)
Jag: Haha, mm men jag vill gärna ha en man UTAN barn. Så vi kan va fria och resa tillsammans och göra annat skoj ihop utan att ha glädjedödaren barn med i släpet.

ja detsamma...

tur för dig så finns det ju barntokiga kvinnor där som säkert skaffar fler barn med dig också... a love baby

Han: Jag förstår.
För min del är jag nöjd och har inga planer på att skaffa fler barn. Tycker för övrigt inte att barn är ”glädjedödare”. Visst, de kan vara jobbiga ibland men de ger också mycket glädje.
Det finns kanske kvinnor som vill ha en ”love child” med mig och det tar jag som en komplimang.
Anyway, lycka till på HP.
Over and out.

Jag:
ja lite tabu på att ångra barn sådär.. liksom inte okej..
jag har katt, haft två... när den här nu dör ska jag nog aldrig mer skaffa katt..
lärde mig en läxa där... och visst man har glädje av katter med... men såhär med facit i hand...

lycka till du med

Han: Förstår inte vad du menar.
Jag ångrar definitivt inte att jag skaffade barn. Älskar mina barn över allt annat och är glad att jag har dem. De har gett mig ett helt annat perspektiv på livet samt nya meningsfulla prioriteringar.
Man kan inte jämföra katter med barn. Det är en helt absurd jämförelse!
Du kommer inte hitta en bra man i din ålder som inte har barn redan. Något säger mig att du ändå inte är ute efter en bra man utan dejtar mer som tidsfördriv. Det är såna som du som ger online dating dåligt rykte.

Han blockera.

 
Jag känner till honom sen tidigare, vi har snackat för flera år sen, jag var lika ointresserad av hans fysiska yttre, hans barn och det att han tror på en gubbe i himlen, då som nu.
date | |
Upp