Du är ingenting


Störig kille från Göteborg. Snackat om att han kan betala för att jag ska besöka och bo hos honom. Han bor i kollektiv. Jag har sagt nej, av tusen olika anledningar.

Han frågar om jag gått självförsvar.
Jag: ja, jag har gått på kickboxning
Han: hittade inga bilder på musklerna ;)
Är det pungen (potatispåsen) som är din favorit kickboxsäck? :D
Jag: nä det är emot mitsar
Han: vill du träna sina kunskaper på mig? :D
Jag: Nej? Jag är inte särskild intresserad av dig alls. Inte ens som vän heller. Dont waste any more time on me liksom.
Han: ojdå! så seriöst
tänkte bara snacka å skämta lite
ja e inte heller intresserad av dig, du e gammal, för gammal att bilda familj, är fattig, har ingenting, ingen utbildning, ingen framtid.
Jag: Ja snälla vi kan lägga ner vår dialog för gott. Tack
Allmänt | |
Upp