Du är ju skum


Matchas på tinder

Kille 34 år, ser ut som en kille som normalt inte sveper på mig. Manlig, stort käkparti, vältränad och så, over my league kanske?

Han ganska snabbt om annan kontakt källa, addas på kik.
Han ber om att få se lite graffiti grejer jag gjort. Jag visar några kort och han är med på några av dem.

Han: wow, coolt, fin du är, naturligt vacker. smile med hjärta ögon
Jag: har inte målat så mycket men kul är det.
Han: Ser kul ut :) få se din lördagsmorgon look ;)
Jag: skickar en bild, har hörlurar på mig
Han: fining. Vad lyssnar du på?
Jag: Jag snackade med mitt x men jag blev inte gladare för det så jag la på.
Han: Förstår
Han skickar en ansiktsbild på sig i sängen och säger att jag ser piggare ut än han i alla fall.
Jag: Äh du ser väl inte så trött ut heller. Sett drömtjejen från 1985?
Han: nej haha
Jag: några snubbar som skapar sin drömtjej
Han: okej
Jag: hon är typ 60 bast idag :o Vad har du sett för gamla filmer då? Terror på elm street?
Han: jasså, jo den kommer jag ihåg.
Jag: mitt x hade inte sett drömtjejen heller
Han: okej
Jag: antar att du är ursäktad då, händer idag då?
Han: haha tur det då, hjälpa en kompis att flytta, du då?
Jag: får du pizza sen? jag vill måla, men han jag måla med sist har inte svarat, borde städa och göra saker hemma egentligen.

Jag skickar en bild på mitt lår som har ett myggbett på sig lika stort som en hand.

Han: aj då haha, hoppas på pizza, fan vill ligga där bredvid dig nu.

Jag: aa det är ju fett hett att gosa med nån som har myggbett stora som handflator på hela kroppen.

Han: haha

Jag: är du mest ute efter fitta bara? dina vänner tyckte att du skulle skaffa tinder ba för det?

Han: Va? ja dem ville att jag skulle träffa någon, du är ute efter kuk eller?

Jag: Nä men jag tycker det är konstigt att man påstår att man vill skeda någon som man aldrig träffat. Vad vet du, du kanske tycker illa om min personlighet eller jag om din.

han: okej, sorry

Jag: Mja jo, inget plus i kanten där. Du kan ju inte ba rida på ditt manliga käkparti och komma undan med vad som helst liksom. Vad jobbar du med då?

Han: Du är ju skum, ta hand om dig *hjärta*

Jag: Thumbs up!


Allmänt | |
Upp