Folk som inte har en uns intelligens


Kille 31: Du vet att om du aldrig bryter mallen för vad han ska vara, så kommer du aldrig att få uppleva honom för vad han verkligen är. ;)

Jag: eller så har man redan testat på alla olika typer av killar och ba vet vad man vill ha nu? kan det va så? Så jävla dumt sagt ärligt talat, om jag inte vill ha en kille som röker, är alkoholist, kriminell, aldrig får mig att skratta, där vi inte delar samma intressen och värderingar och där vi är helt olika i sängen... varför skulle jag vilja ha det? nejdu... tänk om

Han: Jag tycker inte alls att det var dumt sagt. Däremot tror jag att vi missförstår varandra.
Det finns ingen som är på ett visst sätt. Tex. kan jag vara dominant eller undergiven. Jag kan vara kul, jag kan vara tråkig. Jag kan vara kreativ, jag kan vara apatisk. Allt beror på vart jag befinner mig. Det jag menar är att vi är i konstant relation till vår omgivning. Hur någon är med mig, är inte nödvändigtvis hur någon är med någon annan.

Och nej, jag tänker inte tänka om. Om du inte förstår mig är det inte mitt problem. Det är en dans baby...

Jag: Låter fett jobbigt om killen ena gången är dominant och andra gången vill vara undergiven i sängen.

Herregud.. alla är olika hela tiden, ingen är konstant. Det handlar inte om det.
Jag efterfrågar olika egenskaper, åsikter och värderingar, med det menar jag inte att man ska gå runt och vara exakt den egenskapen dygnet runt till 100 % Åsikter och värderingar brukar vara något så när konstanta dock. Detta trodde jag var underförstått.

Nä korrekt, jag fattar inte alls vad du vill säga.

Han: Jag trodde inte du trodde på Gud?

Jag: Herre Gud är ett uttryck för överraskning
en synonym kan tex vara jösses

Att man använder det uttrycket har inget med tro att göra.
Du har uppenbarligen inget vettigt att säga så hejdå

Allmänt | |
Upp