Kränkt gammal man


Jag har skrivit att jag föredrar lite yngre killar då äldre män ser så taskiga ut.

Man 72 år skriver: Med anledning av din kommentar i dina kinks angående åldersskillnad så tycker jag du utrycker dig väldigt dåligt, och glöm framför allt inte bort att du själv kommer att bli gammal om du får leva, och då så ser du säkert lite taskig ut du med.

Beklagar din inställning och dina uttryck.

Jag: Ojdå här va man kränkt.
Ja, jag är fullt medveten att jag kommer se än mer ut som skit. Ser inte fram emot det. Förfallet har redan börjat. Ska göra allt vad jag kan och har råd med för att förhindra det så gott det går.

Han: Håll dig till dig själv då och nedvärdera inta andra.

Jag: Men herre gud. Jag får väl tycka att vem som helst är oattraktiv. Skrivit det där för att slippa att äldre gubbar hör av sig eftersom jag inte har något intresse av dem. Även på pressen, om vilken ålder jag söker inom.

Han: Ja för fan tyck vad du vill, och jag är totalt ointresserad av dig.

Jag: Så himla onödigt att skriva till någon man är totalt ointresserad av, sådan slöseri med tid och energi.
Allmänt | |
Upp